Minulta on usein kysytty että miten teen niin kivoja löytöjä kirppareilta nukkekoteja ajatellen. No salaisuus on yksinkertaisesti siinä että kierrän kirppareita lähes päivittäin. Ei riitä että siellä kirpparilla pyörähtää vain joskus. Minulla on myös tapana katsoa pöytä tarkkaan läpi, eihän niitä pieniä ihanuuksia sieltä muun tavaran seasta aina helpolla löydä. Pitää siis tonkia joka pikku pussukkakin läpi. :) Vaikka asun pienellä paikkakunnalla ja luulisi nukkisjuttuja tulevan vastaan harvoin niin kuitenkin pieniä löytöjä tekee aika usein näillä antamillani "ohjeilla". Siis kaikki vain innolla kirpputoreja kiertämään! :)

Löydöistä puheenollen tein tässä muutama viikko sitten ehkä elämäni parhaimpia nukkislöytöjä kirpputorilta! Laatikollinen aarteita odotti minua vain 15 euron hintaan! Osa kalusteista oli muovisia ja tarkoitettu lasten nukkekoteihin. Ne odottavat jo pääsyä uudelleen kirpparille eli aion myydä ne eteenpäin, koska minulla ei ole nille tarvetta. Jäi aarteesta kuitenkin minulle itselleni parhaat palat. Ihania Lundbyn vanhoja kalusteita! Näille ei ole minulla vielä sopivaa paikkaa, mutta taidan odotella muutaman vuoden että sellainen projekti ilmaantuisi... Jos tiedätte jotain allaolevista kalusteista ja vaikkapa niiden iästä niin olisi kiva kuulla... :)

Upea keittiökalusto tykötarpeineen! Nämä on niin mahtavia kaikkine yksityiskohtineen. Kalusteiden kuntokin on kohtuullisen hyvä.

Tässä sohvakalusto ja muita yksittäisiä kalusteita. Puisia on nämä kalusteet, ei mitään muovia.

Tämä ruokailuryhmä on pienempää mittakaavaa kuin 1:16. Etualalla olevat minit eivät kuuluneet 15 euron satsiin vaan ne ovat löytyneet yksittäin eri kirppareilta. Eikä muuten hinta näissäkään päätä huimannut. :)

Vielä sellaista asiaa, että olen lähettänyt joulukalenteripaketit heille joiden kanssa tänä vuonna muutaman paketin vaihdan. Joten jos paketit eivät ole vielä löytäneet perille niin ilmoitathan minulle!