Vuosi on vaihtunut,mutta minä vielä esittelen teille viime vuoden aikaansaannoksia muutaman tovin. Nämä minit valmistuivat jo syksyllä. En ole puusta tehnyt kovin montaa miniä, koska ei ole hyviä työkaluja puun työstämiseen. Loten blogissa nähtyäni ihanan munakaapin, minun oli vain saatava samantapainen. Hovikuvaajan avustuksella syntyi tämä munakaappi. Materiaalina oli puulevy, jota voi työstää mattoveitsellä. Levy on kuitenkin balsaa paljon kovempaa. Tätä voisi kyllä sanoa täysin käsintehdyksi, kun ei ole mitään laitetta tarvittu sen tekoon. :)

Munien liimaaminen paikoilleen kaappiin oli varmaan hermoja raastavinta mitä olen tehnyt mineillessä. :)

Takana näkyviä sateenvarjotelineitä olen tehnyt jo vuosia sitten. Nyt sain innostuksen tehdä muutaman lisää, kun näin niitä monessa blogissa. Lyhtyihin katsoin mallia Marialta ostetusta lyhdystä. Olin melko tyytyväinen aikaansaannoksiini ottaen huomioon etten ole näitä puutöitä ennen tehnyt. Vielä tekisi mieli kokeilla tehdä jotain pientä pöytää...

Niin ja hyvää Uuttavuotta kaikille lukijoille!